Pappas återkomst & snöhäng med Wille

Tre dagar i mitten av januari åkte pappa iväg på kurs så han lär sig lite viktiga grejer. Insnöade hemma blev alltså jag, mamma och Bonnie. Dagarna gick segt, men vi bakade och pysslade och annat kul så det gick bra utan pappa. Fast vi saknade ju honom såklart, så när han klev in genom dörren igen så var lyckan total:
 
Bonnie blev så glad så hon fastnade i ett smajl ett bra tag :) :) :)
 
En vacker vinterdag så gick jag och mamma och lillsyrran till Willes kvarter för att åka bob. Det finns en jättebra pulkabacke som vi skulle åka i.
Tyvärr så tappade jag humöret efter bara två åk. Vi gick tillbaka till hans gård, där satte vi oss båda två på min bob och Emma fick dra oss och vips, så var humöret på topp igen hehe!
 
Tjohoooo, va kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0