Blandad kompott

Eftersom bloggandet inte sker så ofta nuförtiden så är det många bilder som bara ligger och väntar på att bli publicerade. Så här får ni lite bilder som visar vad jag har haft för mig den senaste tiden:
 
Har haft fasterbesök.
 
Maskerad på Öppnis. Dante, jag och Wille mötte upp för en playdate.
 
Morgonmys med syrran.
 
Självaste Mumintrollet var på stan och sålde båtresor.
 
Jag har varit på Vallby friluftsmuseum och hängt upp min gamla napp i nappträdet.
 
När Bonnie ammas och pappa jobbar så har jag märkt att jag kan göra lite vad jag vill hemma, det är ju ändå ingen som stoppar mig. Här har jag försett mig själv med ett äpple. På en gaffel förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0