Pyjamasparty

Moster Kerstin och Niklas ville testa nya bion en kväll, så jag tog på mig ansvaret att ta hand om Frida och Freja under tiden.
Besöket började bra då morfar plötsligt ringde på dörren oanmäld och överraskade oss alla, med sig hade han moster Klara, Ludde och massa nybakade bullar = 10 poäng till morfar! 

Besöket blev tyvärr lite kort, men eftersom jag hade kusinerna F här hemma så deppade jag inte för mycket. Vi hade som vanligt massa energi att ta ut på varandra.
Sen fick jag och Frida följa med pappa på bussresa till Erikslund, vi var såklart små änglar nästan hela tiden. Det belönades med ett tält! Eller två tält och en tunnel för att vara exakt.


Här sitter jag och lyssnar på tältets hjärta medan Freja och Frida anfaller pappa.


Vi lekte doktor i tältet mest hela tiden.

Kvällen fortskred med ett bad, nakenfisdansen, en omåttligt populär middag, fredagsmys (eller okej, onsdagsmys) med chips framför TV:n och slutligen välling och sagor för oss alla tre i min bäddsoffa.
Frida var den enda som sov hela natten i soffan, jag och Freja sov bäst hos mamma och pappa. De klagade på att det var trångt i sängen, men både jag och Freja hade då hur mycket plats som helst att sova på!

Morgonen spenderade jag och Frida med att busa och leva rövare. Kvart över nio väckte vi Freja, sen begav vi oss till lekparken där vi alla lekte nonstop i 2 timmar.

För att sammanfatta det hela: ett helt fantastiskt dygn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0