Neo & Cassandra

Två gånger på kort tid har jag hälsat på syskonen Neo & Cassandra. Först var det namngivning, och sen födelsedagskalas.

På namngivningen var vi i en lokal på Gryta, som hade en rolig trädgård att leka i. När jag inte var i lokalen och åt godsaker sprang jag efter de andra barnen ute på gården. De lekte krig, vet inte riktigt vad det är men jag bjöd in mig själv i leken. Då kallade de mig förstärkning.
Förutom leken och det goda fikat så var presentöppningen en höjdpunkt. Det var spännande att titta på alla fina paket lilla Cassandra fick, jag hade en kommentar till varenda en!

Här står jag ute och fascineras av den stora myrstacken. Det kryllade av stora svarta myror!


Vi knäppte en bild på hela familjen: Malin, Cassandra, Patrik & Neo.

Några helger senare var det dags att uppvakta Neo, som pappa är fadder till. Han är född ganska precis ett halvår innan mig och fyllde således 3 år. Som vanligt så ställde han till med stort kalas, så det var bara att dra på sig klänningen och ta med presenter och starta firandet! Det fanns flera barn att leka med, vilket var kul. Och så några söta bebisar att beundra.


Här sitter jag och tittar på när Neo öppnar sina paket.


Och här äter vi tårta tillsammans. Både jag och Neo föredrar att bara äta grädden visade det sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0