Hejsan!

Nu var det längesen det uppdaterades här på bloggen, men nu har mamma äntligen lagt över bilder från sin telefon till datorn, så jag har lite material att blogga om. Det är ju inte alltid kameran följer med så ni får hålla tillgodo med iphone-bilder!


Pulkaåkning varvat med gungning med kusinerna.


Hittade en snygg bil inne på Jula.


Käkar förrätt på Pizza Hut: nachochips med ostdipp!


Ett loppisbesök som resulterade i Pippidocka och Lilla Gubben.


Jag har varit sjuk en hel del senaste månaden. Då blir man så här utmattad av att handla mat.


Här sitter jag och myser framför TV:n i min alldeles egna fåtölj hemma hos babi (farmor).

 

Är det för kallt att leka ute så är biblioteket utmärkt som sysselsättning.


Inte bästa bildkvaliteten kanske...men så här gott åt jag häromveckan på Restaurang Bellman. 45 balubas för korven så får du glassen på köpet, prisvärt!


Jag har även åkt tåg till Arboga för att leka med Oliver och Savannah, alltid lika kul!


Bokrea! Jag orkade bära det tunga bokpaketet nästan hela vägen hem. Belöningen blev massa roliga böcker :)


Wille och jag lekte i en rolig lekaprk på Hammarby, han bjussade på fika och så lekte vi tillsammans hur bra som helst!


Här cruisar jag runt på min nya ståbräda, som vi har satt på bebbens nya vagn. Det var superkul att åka ståbräda, åkte till Erikslund och tillbaka utan problem. Tog dock en lekpaus utanför Barnens Hus.


På Vallby Friluftsmuseum fick vi se den här ursöta kalven, eller kossbebisen ett uttryck som jag lättare förstår.

"Neeej mamma, dääää ä kossan, mamma!"


Så, det blev kanske mycket information att ta in för er, men det här är alltså ett axplock ur mitt 2012. Ska försöka uppdatera lite oftare hädanefter hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0