Förkylt men mot bättre tider

Hela februari och mars har vi i familjen dragits med förkylningar, ja när vi inte haft magsjuka då hehe. Man kan säga att jag och mamma turas om att vara sjuka, men stackars lilla jag har ju som jag tidigare nämnt drabbats värst med massa feber gång på gång. Fast nu på sista tiden så har det ju iallafall blivit ljust och varmt ute, vilket passar bra eftersom både jag och mamma är innerligt trötta på att bara sitta inne hela dagarna.

Att sitta ute i vårsolen med en glass eller bulle i handen är ju helt okej faktiskt! Sen funkar det ju finfint att varva det med lite stillsam lek i sandlådan fast man är lite krasslig. 
Se och njut:


Tips: Blir man trött i sandlådan är det bara att gräva en grop och lägga sig och vila!

Visst ser jag oförskämt pigg och fräsch ut fast jag är sjuk??! Det måste vara solen. Eller kanske min sjukdiet som består av isglass, yoghurt, chips och välling.

Nu har jag varit frisk i snart en vecka i alla fall, håll tummarna för att det håller i sig!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0