Fasterfest

Häromveckan svischade faster Hanna förbi på snabbvisit i Sverige. Hon åkte flygplan hit, såklart, det har jag full koll på. Det var jättekul att träffa henne igen, det blir ju inte så ofta.
Hanna hade precis varit i Tjeckien, och lyckliga jag fick lite presenter därifrån; två Krtekfilmer och en Krtek-pyjamas. Gissa om jag blev glad!  

Så här ser Krtek (även kallad mullvaden) ut för er som inte har koll:

Ni har väl inte missat att han är min favoritkaraktär både vad gäller film och gosedjur??

Mamma och pappa fick en liten kasse med tjeckiska kakor och godsaker så det gick inte någon nöd på dem heller direkt.

Det blev en massa lek och mys med Hanna såklart, jag ville ha hennes uppmärksamhet heeeela tiden. Man måste ju passa på när hon väl befinner sig i Sverige liksom.



Dagen efter åkte Hanna iväg mot nya äventyr med sitt flygplan. Men vi ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0