Äntligen storasyster

Som ni säkert vet så har bebisen äntligen kommit ut ur mammas mage nu! Det blev en söt liten knubbis som har  fått namnet Bonnie (hon heter alltså inte My little pony, som kusin Freja trodde....), tjusigt va?

3990 g tung och 50 cm lång kom hon till världen i lördags.
Just nu ligger hon i hårdträning för att komma upp i födelsevikten igen, hon bara äter och sover om dagarna nu.

Här får ni lite efterlängtade bilder på min söta lillasyster:


Första bilden, med en ungefär två minuter gammal Bonnie.


Första goset med pappa.


Både jag och Bonnie föddes i detta rum, tufft va?!




Som tur är så verkar Bonnie ha ärvt mitt fina utseende, mamma och pappa tycker att vi är kopior av varann!

Här ser man att vi har det berömda "ögonstrecket" gemensamt.



Jag med Bonnie, 4 dagar.


Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Ja jag kan knappt vänta tills jag får träffa er alla igen. Bebben är 10 av 10 - super stolt faster till 2 underbara ungar :) pusselipuss från Farbror Aage och Faster Hanna

2012-06-14 @ 11:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0