Midsommarhelgen

På självaste midsommarafton kom mormor, morfar och morbror Kalle och hälsade på hos oss. De skulle kolla in både vår nya lägenhet och den nya familjemedlemmen såklart! Både lägenheten och Bonnie fick väl godkänt.

Efter att frukosten ätits och vi hade fått lite fina presenter så skiljdes vi åt för att senare under dagen ses hemma hos Frida&Freja för grillning.
Så var planen i alla fall.
Jag passade på att sova middag, och när jag vaknade upptäcktes det att jag hade 39,4 graders feber! Jag som varit så glad och sprallig blev trött och tyckte att allt var jobbigt, så vi fick ställa in midsommarmiddagen tyvärr.
Istället fick jag alvedon och grillade hemma med mamma och pappa istället, det var helt okej det med.


Mormor och morfar beundrar sitt femte barnbarn.


Bonnie hos vår morbror Kalle.


På söndagen fick vi besök igen, då av kusin Vilmer med familj. De var på genomresa och kom över för lunch och en bebistitt. Vad kul det var att leka med Vilmer, vi fann varandra på en gång och lekte och hade kul hela tiden!


Vilmer övar sig på bebisgos, om ett par veckor får han också ett småsyskon.


Jessica tyckte nog vi var "lite tokiga", som jag brukar uttrycka mig.

Njuter av kaka och varandras sällskap :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0