Mer smått och gott

Eftersom Bonnie ligger hos mamma och äter och sover mest hela tiden så föredrar jag att vara med pappa nuförtiden. Vi hittar på massa skoj om dagarna; åker och badar, leker i lekparkerna och åker och handlar till exempel.
Och vissa dagar hittar vi på något som är extra kul.

En regnig dag ringde vi till Wille och frågade om han ville följa med till nya Lek&Bus på stan. Ett erbjudande han inte kunde tacka nej till, så han tog med mamma Emma och mötte oss vid busshållplatsen.
Nya leklandet får två tummar upp, vi hade jättekul där!


Mellis på bussen hem.


En annan dag hade vi inget att göra när vi vaknade på morgonen så då satte sig jag och pappa på bussen igen, hoppade av på tågstationen och tog tåget till Stockholm. Där gick vi runt och strosade i affärer, åt mat och besökte såklart tjeckiska ambassaden och min (andra) stockholmsfavorit Humlegårdens lekpark.


I väntan på tåget.


Ett besök på Guldfynd resulterade i ett vackert silverhalsband med min månadssten.


På besök utanför slottet. Vi har ju en norrman i släkten nu så det var på tiden att jag köpte mig en Norgeflagga.


Lek i lekparken behövs när man suttit länge i vagnen.

 
Här sitter jag på trappan utanför tjeckiska ambassaden.


Det är såklart kul med utflykter, fast oftast är vi hemma eller i lekparkerna som finns i närheten.


Om jag inte riktigt är redo att somna så sätter jag mig på pallen och "tittar på när dockorna sover".


Pappa och jag har grävt ett stort hål i sandlådan utanför oss.


Är det fint väder njuter jag gärna min mat ute på vår fina uteplats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0