Muffins

Två gånger på en vecka har det blivit muffinsbak här hemma. Jag fick ett litet bak-set av min kompis Wille i julklapp, med bl.a. muffinsformar och muffinsplåt som jag har bakat med i mitt kök. Det är ju kul att baka i mitt lilla kök, men i mammas kök ser det ut så här när man har bakat:

Äppelmuffins, citronmuffins och kladdkakemuffins. Inte illa!

Vid andra baktillfället så var det väl mest moster Klara som bakade i och för sig. Men jag hjälpte till att äta godsakerna sen såklart!



Under fikabordet stod denna filur och tiggde muffins:

Lilla Ludde. Han gör sig inte alltid så bra på bild, men jag tycker om honom. Bra lekkamrat och trevligt att få hålla i kopplet på promenader!

Det var allt från mig, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0