Gott nytt år!

Nyårsaftonen tillbringades hemma hos Frida och Freja, jag älskar att komma dit i deras rymliga villa och springa runt som en tok! Vi springer fram och tillbaka genom hela huset x antal gånger när jag kommer på besök!
I alla fall så åt vi massa god mat och bäst av allt: glass! med grädde! och jordgubbar! och sås och strössel! Ja, ni kan ju tänka er att det var en väldigt uppskattad efterrätt :)

Vi tittade inte på så mycket fyrverkerier under kvällen, såg lite bara och det var väl intressant. Tanken var att mamma och pappa skulle väcka mig på tolvslaget så jag fick se allt, men jag sov som en stock i Frejas säng och reagerade varken på tal eller knuffar så jag fick helt enkelt sova kvar hela natten. Vaknade till lite senare under natten dock när mamma och pappa åkt hem, så ropade på Niklas som fick hjälpa mig att somna om hehe.


Förrätten till oss barn. Mums!




Mamma står glatt och skivar jordgubbar!


Senare på kvällen blev det chips och festis!


Jag vet inte vad pappa har sagt här, men visst ser det ut som om det var något pinsamt?!

På morgonen såg det ut så här:


Sen kom mamma och pappa med pizza till allihopa och efter det åkte vi hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0