Smått & gott

Här får ni se lite bilder som sammanfattar vad jag pysslat med senaste tiden:


När man är så stor som jag så måste man hjälpa till med hushållssysslorna. Här fixar jag middagen.


Morgonmys i soffan i väntan på att frukosten severas.


Nu när mamma är graviditetsledig och jag bara går på dagis tre dagar i veckan så blir det mycket häng med Frida och Freja.


Mamma och pappa dricker en massa cola och annat blä, sen får jag ta hand om pantningen.

Sen så har ju mamma, pappa och jag varit på Busborgen också. Det är ju superkul såklart, så här såg det ut när jag och pappa åkte den största rutschkanan:


Sen har jag en dansvideo att visa också. På eget initiativ så sa jag åt mamma att filma när jag dansade. Det kunde blivit riktigt bra, fast jag såg något intressant på tv och tappade fokus på dansen litegrann:


Det var allt för den här gången! Återkommer när jag varit med om något nytt värt att nämnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0