Jul i Arboga

Äntligen kom vi iväg! Ja, vi har ju inte bytt julklappar med Arbogafolket än, men nu är det avklarat till slut. Helgen efter påsk så lastade vi bilen med julklappar och drog iväg.

Jag hade ju sett framemot att få ha lilla Savannah i knät, det är ju så mysigt tycker jag. Men det visade sig att hon har ju vuxit en massa och lärt sig att gå sen jag var där sist, så hon är ingen bebis längre. Lite tråkigt tyckte jag, men snart har vi ju en egen bebis här hemma att gosa med, får hålla ut till dess! 

Nåväl, alla vi barn blev glada över julklappsutdelningen:


Jag kom därifrån med en hel kasse fylld med saker!

Efter den stora julklappsöppningen åt vi lite lunch och så passade jag på att leka med alla roliga leksaker förstås. Oliver åkte iväg för att leka med sin kompis, då smög jag in i hans rum och snodde en godis ur hans påskägg. Lite busigt, jag vet, men jag kunde inte hålla mig hehe.

Det var som vanligt kul med en Arbogautflykt. Men julen 2012 ska vi nog försöka få till lite tidigare tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0