Test av ny lekpark

Jag har blivit tipsad om en bra lekpark på lagom gångsvstånd från mig. Självklart måste den testas och förutom mig bestod testpatrullen av dessa två:


Frida och Freja såklart!

Jo, jag gillade lekparken. Och mamma ger tummen upp för att den är inhägnad och utformad så man har full koll från parkbänken! Ett minus var ju att jag ramlade två gånger och slog i huvudet, men det är smällar man får ta, det händer ju ganska ofta faktiskt hehe.
Vi hade fullt upp i lekparken; gunga gungbräda, åka rutschkanan, leka i stugan, gå balansgång, åka bil och leka i sandlådan. Titta och njut:


Kommentarer
Postat av: Papio

Ja du... dotra min. om du inte klarar av skolan när du är större så är det för att din mamma låter dig ramla på huvudet.... du kan alltid skylla på din mamma för dåliga betyg =)

2011-10-18 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0