Höst!


Kommentarer
Postat av: Ville

Michan! Vilka fina bilder. Härliga färger och fantastisk skärpa som verkligen gör dig rättvisa. Det märks att din mamma köpt ny kamera, hälsar min mamma :-)



Kram!

2011-10-15 @ 22:42:18
Postat av: pappa

Ja du Ville... mamma tjata till sig den till slut

2011-10-16 @ 19:07:34
Postat av: Faster Hanna

Lilla Tjorven :) så jag saknar dig, du blir bara finare och goare :) Love you alot!!!!!!! och snart så fyller du år - jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2011-10-17 @ 01:18:41
Postat av: Michan

Tack för berömmet, Ville! Vi är mycket nöjda över nya kameran. Det är ju roligare att visa upp sig från sin bästa sida :)



Nanna, jag saknar dig med! För att stilla min längtan brukar jag låtsas prata med dig i telefonen. Det är antingen du eller morfar som "ringer" till mig :)

2011-10-18 @ 19:50:40
Postat av: Faster Hanna

ahhaahahha är det sant :) så glad jag blir, kanske jag kan banda in min röst så det känns lite mer verkligt ;) kommer hem snart gullungen då ska vi leka och hitta på massa bus :) puss på dig

2011-10-20 @ 13:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0