Torsdag

Den här dagen började inget vidare...pappa drog på sig militäruniformen och lämnade mig och mamma strax efter klockan sju, inte förrän på söndag kommer han tillbaka :( Snacka om att vi har tid att ta igen sen när han kommer hem igen!

För att vi inte ska längta ihjäl oss efter pappa så är planen att hålla oss sysselsatta hela tiden hela helgen. Idag blev det vagnpromenad Råby - Bäckby C - Ormberget - Råby för lunch - Bäckby - Råby. Tur jag trivs så bra i min nya fina sulky, utan den är det inte möjligt med så mycket vagnåkande. Vid Ormberget mötte vi upp Frda&Freja som fick följa med hem till mig och äta, sen gick vi tll Bäckby för en rolig lekpark som jag blivit tipsad om.



Fick dessutom sällskap av moster Kajsa som stannade ända tills jag skulle sova. Man kan lugnt säga att jag har hållt igång hela dagen idag!  

Förresten, grattis morbror Erik som fyller år idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0