Fredagen

I fredags åkte jag buss till Bjurhovda och spanade in Frida&Frejas nya lya. Vi gick en sväng runt i området och letade efter nya lekparker också, men blev inte så imponerad, det finns fler roliga i närheten av där jag bor. När vi kom tillbaka så blev det fika på den stora altanen, mumsiga bullar och saft! 
När jag inte fick äta fler bullar satte jag mig i sandlådan och lekte lite medan mamma kunde sitta kvar och spana på mig från altanen.





På fredagskvällen kom moster Kajsa över och åt middag med mamma och mig. Jag tröttnar lite på att vara med mamma hela dagarna så älskar när vi får besök som vill leka med mig!
Jag fick vara uppe extra länge på kvällen och sitta med i soffan och titta på tv. Och bäst av allt - jag fick en skål med ostskruvar! Mummms! Avslutade kvällen med att bli nattad av moster :)


Moffning pågår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0