En solig dag på Råby

Det har varit invigning av nya föreningshuset här på Råby, så alla råbyborna inklusive mig själv och Wille m. familj samlades för att mumsa gratis tårta, korv och godis. Jag fick fiska i fiskdammen och dra ett par lotter också, som jag vann en liten nalle på, och desto roligare - en tumstock!
Jag fick åka traktor med släp också, som var kul, fast andra gången jag åkte somnade jag i pappas famn hehe. När jag hade laddat batterierna en stund så blev det ponnyridning. Det var till och med roligare den här gången, jag satt stolt på den stora snälla hästen. Det var lite häftigt när den stannade för att gnägga också!

 

På vägen hem till mig sen kom Wille fram till mig och ville kramas lite, man kan väl säga att jag inte var lika sugen på att kramas:
 
Sorry Wille!

Väl hemma hos mig tittade vi på min Teletubbies-dvd (så jäkla bra!) och så kom Vincent och hängde med oss!


Allt som allt en dag helt i min smak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0