18 månader!

Så stor är jag nu! Efter att jag och mamma tog en härlig tupplur på tre timmar så spenderades hela eftermiddagen hemma hos Wille. Han kom minsann ihåg min stora dag och hade till och med köpt present till mig! Voíla:


Den läckra muffinsen innehåller leklera och massa formar och andra tillbehör. Jag gillar ju att kavla lera på öppnis, så jag kommer nog ha mycket kul med den här känner jag på mig.

Annars så lekte vi med hans leksaker, kikade vad han hade för böcker, tittade på Teletubbies och bäst av allt (eller ja förutom melliset då): jaga varandra mellan köket och hallen! Jag älskar att springa fram och tillbaka, jag får upp sån bra fart. Sen så är det himla skoj att putta fart på Wille, synd bara att han tröttnade långt innan jag gjorde det.

En bra artonmånadersdag med andra ord!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0