Grattis mamma!

Idag firar vi mamma som blir hela 25 år! Jag och pappa överraskade henne med frukost på sängen imorse, våfflor med sylt och grädde till gottegrisen. Vi har även hunnit med att luncha på stan med farmor, trevligt värre.
Nu väntar jag på att mostrarna ska komma så vi kan käka lite tårta. Tydligen så ska de sitta barnvakt åt mig ikväll, så jag kommer få en toppenkväll känner jag på mig!

Imorse öppnade mamma paket från mormor och morfar, till min glädje så låg det något åt mig också i paketet, klänning och strumpbyxor:



Jag & mamma = BÄST

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen!

2011-03-03 @ 18:54:32
URL: http://franhallonet.blogg.se/
Postat av: faster hanna

Halåååå tjejer, det måste jag säga Michelle....vilken het mamma du har :) ni var riktigt fina på kortet här. Du är ju alltid så söt med dina grimaser och alla fina kläder föräldrarna har på dig. Fast på det här kortet var mamma extra fin denna gång...ser ut som att hon varit hos frisören!!!!



Stor kram till er kalaspinglor och hälsa till pappa Roman

2011-03-04 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0