Födelsedagsfika

I förrgår blev det födelsedagsfika med mostrarna Kajsa & Klara som sedan satt barnvakt åt mig, och igår kom både pappas kompis Erik och min kompis Walter med familj över för lite födelsedagsfika. Det är ju kul med godsaker, fast jag tycker ärligt talat inte om vuxenfika så värst mycket. Banan och riskaka duger gott tycker jag. 


Prinsesstårta, banoffeepaj och delicatobollar stod på menyn.


Walter och jag lekte stundtals riktigt fint ihop, men det blev lite hårda tag också. Lite goa stunder hade vi också; han fick en kram av mig och sen hämtade han en bok som Walters mamma Malin läste för oss och som vi gjorde djurläten till. 


Kommentarer
Postat av: frida

snygga brallor, michan

2011-03-05 @ 19:13:46
Postat av: Malin - mamma till Walter

Fina bilder på de små!! Och jag lyckades visst hamna på en också:)

2011-03-18 @ 14:24:48
URL: http://lyan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0