Borlänge

Eftersom pappa jobbar sju kvällar i rad denna vecka (dvs vi kommer mest vara hemma och ha tråkigt) så åkte jag och mamma till Borlänge för att hälsa på mormor, morfar och morbror Kalle.
Det var kul att träffas igen, lite miljöombyte förnöjer. Visserligen var jag lite sjuk när vi var där, blev febrig nästan på en gång, men jag höll mig vid gott humör mest hela tiden ändå. 

Mamma, mormor och jag tog bland annat en sväng förbi Vattenparken där det fanns massa änder som inte var särskilt rädda för människor. De blev glada när vi kom och gick mot oss på en gång, de trodde förstås att vi hade mat med oss vilket vi inte hade, men det var kul att få se ankorna på så nära håll!



Sen har jag självklart varit på Kupolen och härjat också! Vi gick dit när de nästan nyss hade öppnat så det inte var så mycket folk där, så jag hade mycket yta att springa på utan risk för krock. 
Ja, vad ska man säga...att få springa lös i köpcentrum är ju bland det bästa jag vet!


 Jag har ärvt min mors fäbless för att springa i affärer..hehe.


Förutom att umgås med släkten så har jag självklart klappat och gosat med Sally och Snoddas (vovven och kissen), men tog typiskt nog inga bilder på detta. Sally fascinerade mig så mycket så jag för första gången kallade en hund för vovve istället för kisse!
Hehehehe...v´vve! sa jag varje gång hon gjorde något tokigt :)

Allt som allt var det en trevlig liten resa! När vi kom hem hade jag full sjå att ta igen förlorad tid med kissekatterna och leksakerna.


Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer
Postat av: ludde

det var på tiden att du lärde dig säga vovve michan, nu får du inte kalla mig för kisse nå mer! möjligtvis pisse hehe

2011-03-12 @ 11:33:34
Postat av: Gaymasen

Åh bästaste kuppan! :D Och tack! :)

2011-03-13 @ 16:13:36
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0