Semestertripp

Igår morse hoppade vi på tåget till Stockholm. Nu efter skatteåterbäringen och lönen så hade vi ett litet överskott av pengar som det var bäst att göra av med.
Vi åt gott gott, fikade gott och hann med massvis av shopping!


Jag fick äta min lunch på McD. Inte mig emot!


Efter ett evigt sittande i vagnen....

...blev det lek i Humlegårdens roliga lekpark:

Ni har väl provat att åka rutschkana liggandes på magen? Superkul!


Nöjd och glad i värmen :)

När vi ändå var i krokarna tog vi en promenad till Tjeckiska centret som ligger intill tjeckiska ambassaden. Pappa letade efter lite böcker och filmer åt mig, och lånade med sig en film hem. Har dock inte sett den än.
Mamma stod ju helt klart för största delen av shoppingen, men jag fick lite grejer även jag; Mjuka klossar i fina färger och en bokbox: 4 böcker med mina favoriter från I Drömmarnas trädgård.


Sen fick jag lite fina väggdekorationer som matchade figurerna som jag har på mina tavlor:

Fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0