Helgen

Helgen började bra: i fredags kom min nya kompis Savannah på besök och umgicks lite med mig, det är ju så kul och spännande med så små bebisar! Och så mysigt när de ligger i knät!
 
Myspys!

På lördagen blev det ett besök på Busborgen, har inte varit där sen i september förra året så det blev liksom att utforska stället på nytt. Jag var försiktig i början, sen blev det full rulle!
Den här rutschkanan på småbarnsavdelningen var helt klart favoriten:




Idag tog vi en promenad till Ikea. Perfekt promenadväder var det, och väl på Ikea bjöds det på köttbullar; två tummar upp!


Jag har blivit en riktig morsgris på sistone, kan inte få nog av mamma!

På väg hem från Ikea stannade jag och pappa till hos farmor en stund. Jag busade med farmor och lånade kusin Vincents leksaker.


 

Kommentarer
Postat av: frida

haha tänkte du göra en kullerbytta ner för rutschkanan?

2011-06-06 @ 21:51:09
Postat av: Michan

Ja hehe skulle skrämma mamma & pappa lite. Det funkade!

2011-06-07 @ 19:46:12
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0