Feber & ny säng

Dagen efter att vi varit i Stockholm fick jag feber. Som tur var så var den inte så hög, det har varit jobbigt nog med feber under dessa varma dagar... Typiskt att jag skulle få feber nu när det varit så fint väder! Det är tråkigt att bara sitta inne istället för att vara ute och leka och bada.

Febern gör ju att man blir lite hängig, så jag har mest legat i soffan och tittat på Teletubbies, Totte och I drömmarnas trädgård, medan mamma passat upp mig med festis, chips, jordgubbar m. grädde och andra godsaker i hopp om att jag ska få i mig lite näring. Hm, det kanske inte var så illa när jag tänker efter ;)


Skönt att svalka sig på balkongen!

Det blev "bara" två dygn med feber, imorse var den borta! Fast har varit hemma mest hela dagen och vilat upp mig och ätit, man måste ju ta igen sig.
Har lattjat med moster Klara och Ludde, och så har jag äntligen fått en ny säng! Pappa kom hem med en fin bred säng till mig, utan de där jäkla spjälorna som bara är i vägen!

Så här mysigt och fint har jag det nu när jag ska sova:


Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: pappa

undrar hur du kommer vara nu när du i 3 dagar fått allt du pekat på och gnällt fram =) Hoppas du gillar sängen och så längtar jag till imorn när det blir far och dotter time. Jag har ju tagit ledigt så mamma kan åka lyssna på sina idoler och jag så att jag får igen lite förlorad tid. du har ju inte velat vara med mig så mycket under essa 3 dagar =( men imorn har du inget val hehe. love ya

2011-06-30 @ 23:28:31
Postat av: Michan

Hm ja lite bortskämd har jag ju blivit. Men om du anstränger dig till ditt yttersta för att göra mig nöjd så lovar jag att inte vara alltför kinkig ;)Cmuk Tata!

2011-07-01 @ 07:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0