Reashopping

Nu är det slutspurt på de flesta reorna, det i kombination med lönevecka betyder att både mamma och pappa är extra shoppingsugna. Sommar-reorna brukar ju inte vara så spännande, men vi har hittat lite som nog duger till sensommaren och hösten! Så alla klädintresserade, här kommer en redogörelse för fynden:


Ett av de bästa fynden: vindjacka för 50 kronor! Varför de rear ut vantar inför hösten förstår jag inte, men billiga vantar och strumpor för 5kr/par tackar jag då inte nej till.


Scarf för 25, t-shirt för 25 och pyjamas för 50. Kronor alltså.


Pappa hittade lite bra basplagg till mig...

...och överraskade mamma med dessa söt-tuffa skor, för endast 50 kronor. Snygga va?

Mycket kläder blev det, men jag måste ju vara dagisfin till hösten. Nu är det bara 3 veckor kvar till dagisstart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0