Pyjamasparty

Igår var det pyjamasparty hemma hos mig, Frida sov nämligen över. Först lekte vi i lekparken tillsammans med Wille, sen gick vi in och åt kvällsmat och rev runt i mitt rum.

Lite senare blev det fredagsmys (fast det var onsdag!) med chips-skruvar och bananchips framför tv:n. Mysigt värre!


Efter en trevlig kväll blev det vällingdags och nattning. Jag var inte riktigt bekväm med att dricka välling i samma säng som Frida, så jag kröp upp hos pappa!


En timme senare sov vi sött båda två:


Jag och pappa steg upp halv sju, medan mamma och Frida inte gick upp förrän nio, latmaskarna...

Glada miner vid frukostbordet.

I väntan på lunchen myste vi tillsammans framför datorn och tittade på Bamse och åt grönsaker.


Frida åkte hem strax efter lunch, men jag hann hjälpa henne att plocka bort alla makaroner som satt fast i hennes hår först.

Glömde tipsa Fridas föräldrar om att hon borde tvättat håret när hon kom hem!

Sammanfattningsvis så var det jättekul att ha en övernattningsgäst! Det får vi göra om någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0