Kalas!

Jag var en av de inbjudna till det stora barnkalaset på Brandthovda. Både Frida och Freja skulle ju firas, så det var massvis med barn där, några jag kände igen och så en del okända ansikten. För säkerhets skull höll jag mig med de barn jag faktiskt känner.


Freja och Frida äter upp fångsten från fiskdammen. (Förresten, förlåt att jag bet dig så hårt i fingret, Freja, det var onödigt.)


Willes mamma Emma myser med lilla Moa.


När det blev för mycket för mig kröp jag upp i Niklas trygga famn för en stund.


Suddig bild på yrvädret Wille.

Efter ett par timmar med massa lek och fiskedammfiske - där jag drog upp en båt fylld med godsaker - så kan man lugnt säga att jag gick därifrån väldigt nöjd (och med magen fylld med tårta och kakor!) :)


Dessutom, GRATTIS till moster Klara som fyller år idag! Eftersom hon är omöjlig att fånga på bild så slänger jag in en bild på Ludde istället.

Kommentarer
Postat av: moster klara

tack michan.. var du tvungen o ta den snyggaste bilden på ludde...

2011-07-18 @ 00:42:33
Postat av: Michan

Ja men han är väl för go på den bilden...lol

2011-07-27 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0