REA

Ni har väl inte missat att den roliga rean börjar nu? Dvs halva reapriset på massa ställen! Vi skippade öppnis idag och drog till Hälla istället. Första fyndet blev ett par tuffa kardborreskor för 50 kronor som jag fick inviga på en gång, det gick jättebra att gå omkring i dom!
Sen bara ramlade det in grejer i shoppingkassarna, titta här får ni se:


En hatt från H&M (jag behövde ju verkligen en hehe), skor från Stadium, coola Bamsejeans från Lindex, två pyjamasar, två långärmade tröjor och ett par strumpbyxor, allt från Kappahl.

Det där stora paketet ni ser på bilden innehåller en bollmaskin. Bollen åker i en snurrig bana, sen skjuts den rakt upp i luften! Låter intressant va?

Ut och shoppa med er nu!

Kommentarer
Postat av: Frida & Freja

När får vi komma hem till dig å leka? Bollmaskin, dansande Teletubby och talande docka... Rena rama paradiset ju!

2011-01-11 @ 19:41:53
Postat av: Michelle

Hm ja kom i helgen kanske? Eller på förmiddagen någon dag innan mamma går till jobbet!

2011-01-11 @ 23:43:04
Postat av: Tindra

Hoppas ni lämnade nått fint kvar som min mamma kan köpa till mig imorgon, då ska hon till Hälla. Och jag vill oxå leka med bollmaskin, lät ju superskoj!

2011-01-12 @ 16:36:52
URL: http://franhallonet.blogg.se/
Postat av: Frida å Freja

Tindra, ta med dig morsan hem till Michan nån dag så ses vi där!

2011-01-12 @ 19:12:48
Postat av: Michelle

Ja Tindra och Frida, det är bara att komma =)

2011-01-13 @ 08:55:22
Postat av: Tindra

Det låter fint det! Veckan som kommer är det nog kört (morsan ska alltid ha så mycket att göra, suck!), men veckan efter det kanske?

2011-01-15 @ 20:51:45
URL: http://franhallonet.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ja det är bara å höra av sig vettu! =D

2011-01-15 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0