Vecka 7


Jag har fått två presenter ifrån Frida & Freja som jag tänkte visa upp. Det första paketet innehöll en ask med massa magneter. Det är ju ett bra tidsfördriv faktiskt, och de här är mycket finare än mina gratismagneter man får om man köper barnyoghurt...Det finns massvis av olika roliga djur och lite träd på dessa!

Fina va?

Jag fick ett paket med kritor också, både giftfria och svåra att bryta av, perfekt! Fast jag tyckte mer om att ta ut och stoppa tillbaka kritorna i kartongen än att faktiskt rita med dom. Men lite senare i år så kanske jag börjar tillverka små konstverk =)



Senare i veckan så hjälpte jag mamma och pappa att sitta barnvakt åt Frida. Fullt ös medvetslös ungefär.
Vi lekte, busade, bråkade, åt och - badade:



Kommentarer
Postat av: faster hanna

Hihi va söta ni är flickor :)

Det är verkligen kul att följa med på bloggen. mama Annika har många skarpa repliker och kommentarer ... me like a lot ;)



Stor kram från Faster Nanna

2011-02-21 @ 11:44:29
Postat av: Michelle

Tack faster! Kul att du gillar min blogg, den är ju till för att mina fans som inte bor så nära ska kunna följa mig.

Hehe ja det är bara en av alla goda egenskaper jag hoppas jag ärver ifrån morsan ;)



Kram & Cmuk!

2011-02-21 @ 19:48:22
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0