Tjo & Tjim

De senaste dagarna har jag haft mycket för mig. I torsdags till exempel, då kom William över och lekte med mig en stund. Han blev ganska fascinerad av min bollmaskin, så blev stående där ett bra tag. Men sen sprang vi runt lite efter varandra och så tittade jag på när han lekte med min plocklåda. Kul var det!





 
Efter Willes besök har det fortsatt med lek på öppnis, besök av Oliver & Caiza, och så har jag besökt Neo som nyligen har avancerat till radhus.
Jag har inte haft kameran tillgänglig hela tiden, men har skramlat ihop lite bilder i alla fall:






Nu laddar jag inför imorgon då det blir pappagruppen på öppnis, med knytisbuffé! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0