Erikslund

Idag drog jag och mamma ut på promenad så pappa fick sova ifred. Vi följde med Wille och mamma Emma till Erikslund för att leta braiga vantar. Det slutade såklart med att jag också fick några par, vantar kan man ju inte få för mycket av tydligen.
På vägen hem stannade vi till på en av mina favoritrestauranger, McDonald's. Jag och Wille fick mumsa hamburgare, det var gott, men vi hade lite svårt att få matro så fick inte i oss så mycket. Vi satt och roade varandra, jag skakade på huvudet så snabbt så Wille blev imponerad och skrattade. Sen fick han till ett par riktigt fina toner, riktigt starka som jag blev impad av och fnissade åt. Kul med bordssällskap i min egen ålder!



När vi var nästan hemma så fick jag hoppa ur vagnen och gå sista biten! Superkul ju, jag älskar att gå runt i snön. Jag känner mig så fri så jag springer fram och tillbaka och glädjeskriker lite :) Ett tag blev jag så exalterad att jag började krypa också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0