Alla hjärtans dag

Det här med alla hjärtans dag ska man ju tydligen fira. Litegrann i alla fall, så både mamma och pappa var hemma med mig igår. Vi tog en svängom på stan tillsammans, stannade till på ett café och åt mat bland annat. Det är ju alltid kul att äta, men roligast var gångbron mellan Punkt och Skrapan. Jättehäftigt att titta ner på bussarna, bilarna och människorna där nere! Jag stod och vinkade åt alla och bankade på fönstrena:



Efter att vi gått klart på stan åkte vi vidare till Babyproffsen. Jag ska ju få en ny sittvagn snart, en liten och smidig men samtidigt tillräckligt skön för mig att sitta och sova i under längre stunder har päronen tänkt sig. Så medan de stod och inspekterade vagnutbudet så provsatt jag lite stolar under tiden.


Michan <3 stolar

Ingen shoppingrunda utan ett besök på Ikea...enligt mamma. Faktiskt så var det ovanligt kul på Ikea den här gången, jag fick leka loss på barnavdelningen. Åkte rutschkanan ett par gånger, den gick inte så snabbt så kunde åka själv till och med, det var kul. Det blev även lite skrammel när jag testade miniköket med kastruller och grejjer. Sen kröp jag genom en tunnel, provade lite stolar och annat som de hade till barnens förfogande.



En toppendag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0