15 februari

Idag var pappas första dag på jobbet ='(

Men eftersom jag har en sån supermamma så hade jag en helt okej dag ändå!
Vid lunchtid gick vi hem till Frida & Freja och åt lunch. Det bjöds på falukorv och stuvade makaroner, och lite avokado till det. Jag åt som en häst, älskar ju korv!
Sen lekte jag med kussarna, sov middag, åt korvmacka och sen gick vi hem.

Bilder från förmiddagen:


Kort efter att vi kommit hem så fick vi besök. Finbesök visade det sig; Faster Hanna och farbror Aage! De kom med mumsiga semlor men jag nöjde mig med skivad banan. Är ju inte förtjust i grädde och mandelmassa får jag inte äta.. =/
Jag såg naturligtvis till så jag fick massvis av uppmärksamhet, det är ju inte varje dag man träffar dom liksom.


Aage hade köpt nya skor, var bara tvungen att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0