Michan is back!

Det var ett tag sen! Mamma har ju varit nästan sängliggandes större delen av november så jag har inte fått någon vidare hjälp med bloggandet, men nu ska jag göra ett försök att komma ifatt!


För ett par veckor sen åkte vi till Örebro för att fira lille Phillip 5 månader som döptes.

Pappa Peppe & Phille.

Pappas gudson var också där, tuffingen Neo.

Och så jag, i min fina klänning!


Här kommer lite mer bilder från när jag fyllde år, dagen efter födelsedagen hade jag kalas med kusinerna på mammas sida med föräldrar och moster Klara.

Bästa minen!

Sen i slutet av november så kom äntligen morfar och mormor till stan för att gratulera mig! Jag fick två stora gosedjur i present; Iggle Piggle och Makka Pakka, de från I drömmarnas trädgård, ni vet.



Sen har jag väl inte hittat på så mycket mer. Jag är antingen hemma och leker med mamma eller pappa eller så är jag på dagis, som bara blir roligare och roligare att gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0