Faster Nanna

För lite drygt en vecka sen kom faster Hanna och hälsade på. Jag brukar prata med henne i min telefon, men det är ju tusen gånger roligare att ses på riktigt tycker jag. Särskilt när det vankas presenter hehe; detta fick jag i lite försenad födelsedagspresent:


Prinsessutklädnad!

En dag tog hon med sig Vincent hem till mig så vi kunde busa loss ordentligt! Vi åt mat tillsammans, lekte, jagade varandra och dansade till julmusik!


Vincent bjöd på lunch.


Mys i Hannas knä.


Och så en tupplur efter maten.

Kvällen innan Hanna åkte hem så kom hon över en snabbis på kvällen så jag fick ligga hos henne oh dricka kvällsvällingen.

God jul Hanna! Hoppas vi ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0