Våren är här!

Ja nu är väl ändå våren här för att stanna? Jag har i alla fall haft jättekul ute senaste veckan. Förutom lekparkerna runt mig och Frida så har jag besökt Djäknebergets lekpark och även Vallby friluftsmuseum.



Det var idag jag var på friluftsmuseet och tittade på djur. Mamma och jag fick sällskap av Moster Klara, Ludde, moster Kerstin och Frida&Freja.
Jag vet inte riktigt vad som hände med mig, men jag tyckte alla djur var så läskiga idag. Det var bara lammen som jag inte var rädd för, annars ville jag bara upp i famnen. Jag vet, jag borde tuffa till mig lite... 


Hoppas värmen stannar kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Tindra

Åååh, dit vill jag oxå följa med! Har hört flera prata om det där stället men jag har aldrig fått åka dit...

2011-04-12 @ 11:34:29
URL: http://franhallonet.blogg.se/
Postat av: Michelle

Säg till morsan att anordna en playdate då, jättemysigt att gå runt där och perfekt picknickställe!

2011-04-12 @ 17:17:22
URL: http://lillamichan.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja gör så Tindra!



Va söt Freja blev på den bilden btw.

2011-04-12 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0