Glad påsk!

Ingen påsk utan påskägg är mitt nya motto. I lördags fick jag ett välfyllt ägg från mamma och pappa; favvokexen, pixibok, napp till dockorna och lite att smaska på. Gött!



Wille och jag har umgåtts en del under påsken också. Hans mormor och morfar är på semester så han har lagt beslag på deras radhus, två grillkvällar har det blivit! Sen har vi lekt på två roliga lekparker ihop också, det är absolut dagens höjdpunkt.
Vi har såklart även bytt påskägg med varandra, jag fick ett stort fint med massa godsaker i, och ett fint nappband :) Blev nog gladast över skumharen, det var första gången jag åt godis och den slank ner ganska snabbt!


Jag roffade åt mig russinen från Willes ägg, mums!


Lite snygga bilder på mig med godis i munnen


Visst är jag fin i min nya tröja?


Bus-Wille

 
Har gosat med stora Simba också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0