Arboga

Idag tog mamma och jag tåget till Arboga för att hälsa på gudmor Caiza och gudbror Oliver (för övrigt så bor även min gudfar Einar i Arboga nu, bra att ha gudpäronen samlade).
Det har varit roligt hela dagen;det började med en spännande tågfärd och fortsatte med lek med Olivers leksaker, jag har provat hans lekpark och så tjuvade vi hem en hel kasse med fina kläder som jag ska låna ett tag! Och vilken mat sen...jag har ätit som en häst idag! Fick även kika på Caizas mage som jag blev väldigt imponerad av! Hon har ju en kompis på jäsning åt mig, om ungefär två veckor så kommer hon :)


Här sitter jag och väntar på att tåget ska börja rulla

Gör lite fint på fönsterbrädan medan mamma läser tidningen.


Heeeej dååå, Arboga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla sötnosen du bara växer och växer... och du blir bara sötare och sötare :) saknar dig massor. Stor kram från mig.

2011-04-28 @ 13:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0