Dop

Igår var det en stor dag för mig, för då döptes jag i Mikaelikyrkan här i Västerås! Det var jättemånga som kom till kyrkan för att se på när prästen hällde vatten på mitt huvud; mormor, morfar, alla mostrar och morbröder,  kusinerna Frida, Freja och Vilmer, farmor, mina kompisar Wille och Walter, massa kompisar till mamma och pappa och såklart gudfar Einar och gudmor Caiza!

Efter dopet blev det dopfika på Råby, jag smaskade mariekex och majskrokar och satt och tittade på alla gästerna. Sen blev det paketöppning, och oj vad mycket fina grejer jag fick! Har lekt massvis med allt idag =)

Här får ni lite bilder från den stora dopdagen:







Alla fina presenter jag fick:



Stort tack till alla som kom och uppvaktade mig!


Ps. tack till mina dopfotografer Emma, Marija och Jessica! :)

Kommentarer
Postat av: faster Hanna

Hej gullungen, du ser ut att ha haft riktigt kul på dopdagen :) synd att faster missade DIN dag. Dina föräldrar har gjort ett jättebra jobb när dem tillverakade dig :) du är våran solstråle. Tänker ofta på dig och ser framemot att lära dig massa busiga saker när du blir äldre - stoooor kram vännen, pussa pappsen och mamsen från Aage och mig så ses vi i slutet på oktober.



/Faster Hanna



ps! sänd gärna ett par bilder till mig.

2010-09-27 @ 09:22:58
Postat av: Michelle

Det var en kul dag faster Hanna, och väldigt intensiv...men höll mig på gott humör nästan hela dagen! Du får hålla utkik i mejlen så kommer det lite fina dopbilder där snart! puss o kram!

2010-09-27 @ 16:02:59
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0