10 månader!

Jepp, idag blev jag tio månader gammal! Wow vad tiden går fort, tycker ni inte? Nu måste jag börja planera inför min stora ettårsfest!
Eftersom mamma jobbade ända till tre och pappa hjälpte min faster att flytta så fort mamma kom hem så blev det ju ingen tid för att fira mig. Så mamma och jag gick hem till Wille, där var det kalas med både paket och fika! Jag fick smaska på en pizzabulle, det var ju faktiskt gott!


I paketet låg denna snygga body från Lindex som jag har spanat in ett tag, åh så glad jag blev =) (den blir nog ännu snyggare med lite mer matchande byxor till tror jag hehhe)




Som ni ser så har vi haft riktigt kul idag, Wille och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0