Sjuk!

I veckan har jag varit sjuk. Jag har haft hög feber, ett tag var jag uppe i 39.6 grader, svettigt värre hehe. Så jag har mest varit hemma och tagit det lugnt. I mitt rum finns det ju en massa roliga leksaker, så där kan jag sitta ganska länge och leka. När mamma inte jobbade i veckan gjorde hon sitt bästa för att hålla mig på gott humör, vilket inte är det lättaste när jag är helt varm och hängig.





För att muntra upp mig lite så fick jag prova att äta själv häromdagen, jag måste tydligen lära mig det. Det var kul och lite kladdigt.




Det dröjde inte länge innan vi for till Ikea och köpte dessa:


Om ett par veckor ska ni få se, då ska jag vara en mästare på att äta själv!

Kommentarer
Postat av: Ville

Hej kusin! Tack för senast, det var kul att få se dig i den där långa fina klänningen du hade. Mamma säger att hon ska bränna bilderna hon tog på en dvd åt dig och dina föräldrar.



Hoppas du mår bättre nu! Jag har aldrig haft feber, tror jag, men jag har hört att det är jobbigt. Jag har också börjat äta lite själv, fast bara majskrokar. Den riktiga maten får jag på sked.

2010-10-09 @ 23:01:53
Postat av: Michelle

Tack själv för sällskapet Ville. Åh det låter bra det där med dvd-skivan!



Jag mådde bättre i ett par dagar, men nu är det full fart med snor och hosta igen :( hoppas du klarar dig bättre i förkylningstiderna än vad jag gör!

2010-10-12 @ 17:14:55
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0