Borlänge

I torsdags åkte pappa iväg på hemvärnsövning och blev borta ända till på söndag eftermiddag, så jag och mamma bestämde oss för att också resa bort. Självklart gick resan till Borlänge, jag har ju inte varit där och hälsat på sen i juni.
När vi kom dit var även hela Fridas familj där, så det var ett jäkla drag som ni nog förstår! Jag, Frida och Freja höll igång så mycket som vi bara orkade så senare på kvällen såg det ut så här:


Jag och Frida ligger däckade...


...och Freja sussar sött först bredvid mig, sen bredvid storasyster.

Innan Frida och gänget åkte tillbaka till Västerås hann vi med ett besök på stora lekparken i stan. Det var dock jättekallt och blött ute, så jag var mest i mammas famn och tittade på när Frida sprang runt och provade alla grejer.
Men gunga fick jag också göra, hur kul som helst var det!




Mormor och morfar har ju en stor trappa som jag bara var tvungen att krypa uppför. Jag klarade av det helt själv på första försöket! Men att komma ner var lite svårare, fast kul det med. Jag ska nog önska mig en sån i födelsedagspresent =)

Jovisstja jag tog ju mina första steg i Borlänge också! Duktiga jag gick hela 2 steg själv hihi. Så nu ligger jag i hårdträning så jag kan visa upp det på min ettårsdag. Jag har varit snäll och visat pappa ett par gånger nu också eftersom han missade det.

Avslutar med en go bild på en go vovve:

Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii för dina första 2 steg på egen hand gullsnuttan. Jag blev jäteglad jue!!!!!! stooor puss och kram väntar på dig.

2010-11-01 @ 12:29:51
Postat av: Wille

äntligen en sak du önskar dej! men en trappa blir nog svår att trolla fram, men du kan få följa me mej o härja på min mormors, den e super lång o jätte kul o klättra på?

Annars så bra jobbat me stegen innan du blev 1 :D måste päronen ha blivit glada, får visa mej när ni kommer o firar mamma alrite! :D

2010-11-01 @ 16:09:19
URL: http://ganevic.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hanna: Ja nu får du ta och komma till Sverige igen så du får se mig gå! Attsingen att jag inte lärde mig det bara några dagar tidigare så du kunde fått se det live.. kram!



Wille: Hihi ja men det låter ju bra, en trappdag hos din mormor får vi ta hehe.

Angående stegen så var det ju liksom dags att lära sig gå nu tänkte jag. Fick lite bråttom när det var mindre än en vecka innan jag blir gammal ettåring =)

2010-11-01 @ 22:23:49
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0