Tagen på bar gärning...

Mamma tyckte jag blev lite väl tyst när hon lämnade mig själv för att sätta i linserna i lördags. När hon kom in i vardagsrummet för att titta till mig möttes hon av detta:



Så går det om man lämnar pepparkaksburken inom räckhåll för mig! Jag bara ääääälskar pepparkakor, får aldrig nog av dom hehe.



Idag har det däremot inte varit en lika angenäm dag, jag har nämligen blivit magsjuk för första gången. Ingen aptit har jag, och det lilla som kommer ner kommer snabbt upp igen. Usch och fy. Har fått vätske-ersättning under dagen nu och blivit ompysslad av pappa. Förhoppningsvis går det över snart!


Så här glad var jag innan jag blev sjuk.

Kommentarer
Postat av: wille

hahahaha lyckos dej som hitta burken!!

ja e oxo helt tokig i dom där kakorna men vettesjutton var morsorna gömt burken här hemma :(

hoppas du mår bättre nu! :]

2010-11-29 @ 06:45:40
URL: http://ganevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0