Playdates

Idag blev det en riktig lekdag för mig. Förutom det vanliga morgonbuset så har jag lekt med Frida, Freja och Walter idag!
Efter att jag sovit middag så bar det iväg hem till Frida. Hon välkomnade mig med massa pussar och kramar, mysigt värre! Hon och jag lekte i hennes rum och sen blev det dags för fika, mariekex och banankaka, mums vad gott det var.




När jag varit där ett tag kom pappa och hämtade oss, och nästan precis när vi kommit hem kom min kompis Walter och hälsade på. Jag har inte träffat honom på jättelänge. Det skiljer bara tre månader mellan oss, men han är stora killen som kan gå bra och som börjat på dagis.
Walter har ett bra minne också, han kom ihåg att min ettårsdag var förra veckan, så han kom med ett stort fint paket till mig! Jag blev mycket glad över innehållet =)




Kommentarer
Postat av: Frida

du glömde nämna att jag skrek, slog dig och kastade saker också =)



förstår att du blev glad för den fina presenten, vilken gullig drake!



PS nice outfit... lol

2010-11-13 @ 22:22:51
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Walter - son till Malin

Tack själv Michan! Det var kul att vara o leka med dig:) Roligt att du gillade draken som jag valde till dig! Va fina vi är på korten:)

2010-11-13 @ 22:29:17
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: wille

Jätte fin drake du fick Michan :D hoppas ja snart får komma o prova den ;)

2010-11-13 @ 22:42:29
Postat av: Michelle

Frida, den där lilla fadäsen ville jag ju helst glömma!

2010-11-14 @ 19:28:32
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0