Lite skoj, lite besök

Mamma jobbar ju och sliter så jag ska få en god jul, alltså kommer bloggandet på efterkälken. Ni får hålla tillgodo med få bilder och korta texter helt enkelt!


Jag älskar att göra pruttljud på mammas ben och mage hehe. Brukar göra det lite då och då, hon skrattar ju så sött och tycker det är sååå roligt hihi.



Borsta tänderna ska man göra två gånger om dagen sägs det. Hmm här hemma är vi glada om vi kommer ihåg att borsta EN gång om dagen...men ju fler tänder jag får desto mer borstning blir det, så det går åt rätt håll iaf hehehe.



Vi har haft besök av pappas kompis Elli. Först var jag lite skeptisk till henne, men när hon gav mig en jättesöt liten hundnalle förstod jag att hon hade potential att bli min kompis. Så det dröjde inte länge innan hon var omtyckt av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0