Gudmorsan och gudfarsan

Mina kära gudföräldrar har hälsat på mig i helgen också, sånt uppskattas!
Först kom gudmor Caiza och spenderade lördagen med mig. Vi åkte och handlade på Maxi, åt mat och busade i mitt fina rum. Höjdpunkten var nog när hon bjöd mig på frukt, jag älskar nämligen frukt!




På söndag kom gudfar Einar och hälsade på. Han fick hjälpa mig att gå runt i lägenheten, sen fick han sitta och titta på vad jag nyss lärt mig: mata hästen!
Min stackars häst har ju inte fått mat någon gång av mig, så idag när jag kom på hur man matade den så har det blivit långa sittningar kan jag säga...men efter ett stort antal skedar så blev den äntligen mätt! Ibland smakar jag maten också, den fick nenne (nam-nam) i betyg.




Kommentarer
Postat av: Frida

Jasså, har du vanvårdat min häst? Tyckte hon såg lite mager ut sist jag hälsade på.

2010-11-07 @ 22:04:26
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Faster Hanna

hahahaha det är så bra kommentarer, jag ler konstant av dina påhitt Mich!!!

2010-11-08 @ 11:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0