Födelsedagskalas

Själva födelsedagen gick ju så lugnt till igår så jag var riktigt laddad inför att fira ordentligt idag. Det började klockan halv ett då Wille kom med sina morsor. Först blev det paketöppning, jag fick en jättefin sångpåse och en rolig monsterbok. Sen blev det lite bus och till sist mat och tårta förstås.





Efter att Wille gått hem tog det inte många minuter innan jag somnade. Jag var så exalterad inför kalaset att jag inte kunde sova min vanliga förmiddagslur, så jag sov gott på eftermiddagen istället.
När jag vaknade gick vi och köpte pizza åt pappa och sen när jag kom tillbaka var det fullt av gäster hemma! Mostrarna Kajsa och Klara var där, likaså Frida med hela sin familj.
Det blev mer paketöppning, mer mat och tårta och mer bus! Häääärligt!


I paketen låg det kläder, skor, en bok och en leksak som jag fattade tycke för direkt.

"Ge mig meeeeeeeeeeer!"



Strax efter att detta sällskap gått så ringde det på dörren igen, denna gång var det farmor, faster Radka och lilla Vincent som kom för att fira mig.
Behöver jag berätta vad vi gjorde? Hehe det blev bus, paketöppning, mat och tårta!






Tack alla gäster för en rolig dag! Och tack för alla fina presenter!

Kommentarer
Postat av: Maria

mmmm, prinsesstårta =)

2010-11-06 @ 11:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0