Uppdatering

Det har varit lite problem att för över bilder till datorn, men nu har jag fått det fixat så ni kan se vad jag sysslat med den senaste tiden.

Tillsammans med mamma och moster Kajsa så har jag varit på Vallby för första gången. Jag sov dock heeela tiden, så missade alla söta djuren. Men jag har en känsla att vi kommer gå dit ett par gånger i vår och sommar så jag får väl hålla mig vaken då istället.




Sen så bjöd jag över Frida samt två mostrar häromdagen. Det var fullt ös som vanligt med Frida, hon försökte tillaga Bianca i min ugn och hällde ut ALLA mina leksaker på golvet i mitt rum. Men hon hade även tid att leka lite med mig, det uppskattades!


Bianca förbereder sig att bli Katt á la Frida.


Jag får lite hjälp med att hålla ordning på min tuggring.


Moster Klara med mig i sitt knä, och moster Kerstin med min blivande kusin i sin mage.


Fridas inövade kamerasmajl är tufft, tycker jag.


Vem har snyggaste jeansrumpan ?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kanske kommer förbi snart igen och leker med Bianca. Man kunde ju göra vad som helst med henne hehe. Men ta bort den där bilden på morsan, hon ser så religiös ut.

2010-03-30 @ 21:30:18
Postat av: Michan

Frida, jag retuscherade bort korset som hängde runt halsen på henne, räcker inte det ?

2010-04-04 @ 18:37:31
URL: http://lillamichan.blogg.se/
Postat av: Frida

lol ok får nöja mig med det då

2010-04-06 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0